Kartais nesuvokiame, kaip gerai turime, kol jo nebėra. Esame neįtikėtinu automobilių pramonės istorijos momentu. Mes stovime ties perėjimu nuo vidaus degimo prie elektrifikuotų jėgos agregatų. Automobiliai tapo greitesni, technologiškai pažangesni ir galingesni nei bet kada anksčiau. BMW nėra išimtis. Su pažanga ateina aukos. Entuziastams apgailestaujame, kad neteko susižavėjimo ir džiaugsmo, kurį sukelia mechaninė pavarų dėžė. Šiame besikeičiančiame pasaulyje bavarai mums įteikė atsisveikinimo dovaną: 2025 m. Z4 BMW Handschalter.
2024 m. mechaninis Z4 yra lygoje. Visureigių, krosoverių ir elektromobilių pasaulyje turime kažką su visomis fantastiško entuziastų automobilio sudedamosiomis dalimis: galiniais ratais varomą, šešių eilių variklį su trimis rodsteriais. pedalus. Puikus receptas, bet ar galutinis rezultatas buvo toks geras, kaip skamba? Trumpas atsakymas: taip!
Dalinuosi su Supra
Ne paslaptis, kad dabartinės kartos Z4 savo važiuokle ir komponentais dalijasi su Toyota Supra. Šiuo metu sportiniai automobiliai yra reti, o tai, kad turime tiek laiko, kai automobilių gamintojai turi tiek daug išleisti gamykloms atnaujinti, tiek elektromobilių tyrimams ir plėtrai, yra palaima. Nors kiti gamintojai beveik visiškai atsisakė savo rodsterių ir kabrioletų pasiūlymų, Z4 išlieka.
Gerai
- Šešių greičių mechaninė transmisija
- Puiki važiavimo dinamika
- Varomas geriausiu BMW varikliu šiandien
Blogai
- Instrukcija dar šiek tiek guminė
Unikali Z4 padėtis
2025 m. BMW Z4 yra neįtikėtinai unikalus pasiūlymas nuo šių metų iki 2026 m. Šiandien parduodama labai mažai rodsterių ar kabrioletų su daugiau nei keturiais cilindrais ir dar mažiau su mechanine galimybe. Šis automobilis neketina mesti iššūkio jokiai dabartinei konkurencijai. Šis automobilis egzistuoja kaip paminklas BMW vairavimo patirčiai, kurią pamėgome per pastaruosius keturiasdešimt metų.
Vairavimo patirtis
Ši patirtis iš karto tapo akivaizdi vieną ankstų rytą, kai įjungiau B58 šešių cilindrų variklis, įjunkite automobilį pirmą pavarą ir išvažiavote vienu iš didžiausių Kalifornijos kalnų kelių. Kanjonuose nėra LA stop and go eismo, nėra piko valandos, tik platūs atviri keliai per gražiausius kraštovaizdžius šioje Ramiojo vandenyno pusėje. Atnaujintas 2025 m. BMW Z4 atrodė kaip tobulas automobilis tokiam keliui, todėl Kalifornijos greitkelių patruliai maloniai sustojo ir apžiūrėjo automobilį. Jie netgi davė man gražų mažą geltoną lapelį, kad paminėtų šią progą kaip savotišką „gerai padarytą“ atminimą.
Valdymas ir našumas
Vingiuoti, vingiuoti, banguoti keliai per Andželo nacionalinį mišką yra nuostabus būdas papasakoti istoriją apie tai, kaip inžinieriai norėjo priversti automobilį jaustis. Pats Z4 buvo žinomas dėl savo valdymo. Jis turi aukštą pajėgumų slenkstį, tačiau turi mokymosi kreivę. Nors kituose naujuose automobiliuose yra pakankamai elektroninės ir mechaninės vairavimo pagalbos, kad labai greitai pasijustumėte „didvyriu“, Z4 už vairo reikia šiek tiek laiko. Mechaninio sukibimo užtenka važiuojant iki 8 dešimtųjų, tačiau arčiau ribos automobilis pradeda jausti šiokį tokį nervingumą. Tiesą sakant, automobilis yra gana nusistovėjęs, tačiau priekinė McPherson statramsčio pakaba gali neužtikrinti tiek nuolatinio kontakto ploto per kampus, kaip matytumėte iš dvigubos svirties. Geras derinimas gali kai ką ištaisyti.
Ar tai galiausiai yra blogas dalykas? sakyčiau ne. 2025 m. BMW Z4 Handschalter yra ne tam skirtas automobilis, o vairuotojo automobilis. Mokymasis pašalinti automobilio trūkumus yra dalis to, kas daro jį taip smagu.
Žaismingas 2025 m. BMW Z4 pobūdis yra tai, kas man paliko didžiausią įspūdį. Dėl trumpos važiuoklės bazės, elektroniniu būdu riboto slydimo diferencialo ir pakopinės ratų bei padangų sąrankos šis automobilis itin malonu suktis. Šis automobilis nėra nepakankamai pasukamas ir jaučiasi galinių ratų pavara. Posūkyje pradėkite spausti droselinę sklendę po viršūne ir jus pasitiks nuostabus automobilio pojūtis, nukreipiantis vidurinįjį pirštą į inerciją.
Vairavimo grįžtamasis ryšys gali būti geresnis
Automobilio vairo mechanizmas, kaip ir daugumos šiuolaikinių EPAS sistemų, yra kiek sustingęs. Tačiau kalbant apie šiuolaikinį BMW vairavimą, tai yra vienas geriausių, kokį aš jaučiausi. Buvau maloniai nustebintas, kai sulaukiau atsiliepimų per vairą. Greitas vairavimo santykis kartu su trumpa ratų baze ir ribotu slydimu, paminėtas anksčiau, kartu daro šį automobilį labai žaismingu, leidžiančiu tiksliai įvesti tiek, kiek norite.
Nors 19 colių ir 20 colių ratai gali atrodyti per dideli tokiam mažam rodsteriui, 40 šoninės padangos užtikrina aštrų vairavimą ir pakankamai komforto. Kartu su reguliuojamais amortizatoriais, kurie užtikrino tinkamą važiavimo kokybės komforto ir sportinio režimo standumo reguliavimą. Tačiau abiejuose režimuose vis dar yra per daug standumo. Nors daugelis žmonių tiki, kad standumas lygus greičiui, tai galioja tik itin lygioje bėgių dangoje. Važiuojant bet kokiame realiame pasaulyje ar nelygioje trasos dangoje, didesnė pakabos eiga ir gerai subalansuotas suspaudimo bei atšokimo valdymas yra tai, kas iš tikrųjų padeda automobiliui greičiau judėti kelio atkarpoje.
Mechaninė pavarų dėžė
Tada yra tai, ko mes visi laukėme: vadovas. Ne paslaptis, kad BMW pavarų perjungikliai jaučiasi guminiai per pastaruosius kelis dešimtmečius. Tai jiems būdingas jausmas. Ar tai blogai? Aš taip nesakyčiau. Sakyti, kad vadovas gali jaustis tik tam tikru būdu, reiškia sakyti, kad alus gali skonis tik vienu būdu. Pirmenybė ir mokymasis įvaldyti vadovą pagal tai, kaip jis jaučiasi, sustiprina ryšį su automobiliu. Tai yra automobilio nuosavybės kelionės dalis.
Geros naujienos yra tai, kad šis perjungiklis yra vienas geriausių BMW pavarų perjungiklių, kokį tik man teko patirti. Atnaujinta pasirinktinė pavarų dėžė ir derinimas čia atrodo kaip kai kurie tiesioginiai perjungimai, kurie jaučiasi ryškesni nei kai kurie senesnių automobilių pavarų perjungikliai. Jis atrodo tvirtesnis ir tvirtesnis, todėl galite greičiau perjungti pavaras, nejaučiant, kad jums reikia subtiliai valdyti pavarų perjungiklį. Apskritai pamainos metimas yra gana ilgas, tačiau jaučiate, kad turite dirbti kiekvieną pamainą. Tai labai sąmoninga mintis ir pastangos, kurios vairuojant jautėsi naudingas.
Sankabos pedalo patirtis
Sankabos pedalas suteikia daugiau patirties. Nors pedalo eiga yra gana ilga, ji yra gerai pasverta ir yra lengvesnė. Lengva moduliuoti pedalo eigą ir nėra labai sunku naudoti sustojus ir važiuojant eisme, nes automobilis taip pat važiuoja 5 mylių per valandą greičiu pirmąja pavara. Sugavimo taškas yra viršutiniuose trijuose ketvirčiuose pedalo eigos, būtent ten, kur man patinka būti. Pedalai yra pakankamai arti, kad būtų galima perjungti žemesnę pavarą, jei nuspręsite išjungti BMW automatinio sūkių skaičiaus reguliavimo funkciją, kuri veikia puikiai. Apskritai, jokių priekaištų dėl sankabos.
Apskritai šis 2025 m. BMW Z4 Handschalter turi beveik viską, ko norite iš entuziasto automobilio. Tai dopamino kelionė ir sugrąžino mane į malonius prisiminimus. Perjungdamas pavaras negalėjau atsiminti, kai buvau vaikas. Mano šeima BMW atstovybėje Vilmingtone, Delavero valstijoje, pasiėmė tuo metu visiškai naują E46 kartos 330i „Topaz Blue“, ką tik išplaukusį iš laivo iš Vokietijos. Prisimenu, kaip vaikas sėdėjo ant galinės sėdynės, žiūrėdamas, kaip jis irkluoja per pavaras greitkelių rampose, ir šypsenas, kurias tai sukėlė mūsų veidus, kai girdėjome šešių eilių apsisukimus prieš kiekvieną pavarų perjungimą. Su kiekviena pamaina jaučiau tą ryšį su senesniais BMW, kuriuos pamėgome, kurie buvo vairavimo malonumo sinonimai. Šis automobilis nėra išimtis. Tai viena geriausių automobilių patirties, kurią turėjau per pastaruosius penkerius metus.
Atsisveikinimas su žinynais
Liūdna diena matyti, kad trijų pedalų ateitis menksta. Tačiau 2025 m. BMW Z4 Handschalter yra įspūdingas atsisveikinimo laiškas tiems, kurie pirmenybę teikia vairavimo patirčiai, o ne našumo skaičiams. Visą šią apžvalgą aš net nesivarginau dėl veiklos rodiklių. Automobilis yra daugiau nei pakankamai greitas ir tai jaučiasi, kai viršus žemyn ir vėjas veržiasi per plaukus, o saulė plieskia į veidą. Mano nusiskundimai dėl automobilio buvo minimalūs. Norėčiau, kad ant „Handschalter“ paketo vidaus apdailos būtų mažiau pianino juodo plastiko ir norėčiau, kad jose būtų ventiliuojamos sėdynės, bet tai yra pirmos pasaulio problemos, ir aš būčiau daug greičiau kritikuojamas, kad prekės ženklo vadovas mirė. dar kas nors.
Neabejotinai geriausias BMW automobilis šiandien
Jei kada nors žiūrėjote į automobilį kaip entuziastą ir pasakėte: „Norėčiau, kad jie į tą automobilį įdėtų vadovą“ arba „Norėčiau, kad gamintojai sukurtų tikrą entuziastų automobilį“, tuomet turite nusipirkti šį automobilį. Šiam automobiliui nėra verslo reikalo. Nėra finansinių priežasčių, kodėl šis automobilis egzistuoja. Šiais metais kol kas parduota mažiau nei 1000 Z4, o JAV parduotų mechaninių automobilių skaičius greičiausiai sieks vos kelis šimtus.
Bet aš jums sakau, jei turite kokių nors abejonių dėl to, ar pirkti šį automobilį: nedarykite. Pirk!
BMW mums sukūrė kažką neįtikėtinai ypatingo ir tai buvo dovana jiems patiems, kaip inžinieriams, kurie stengėsi sukurti Ultimate Driving Machine. Kartais nesuvokiame, kaip gerai turėjome, kol jo nebėra. Ar tai bus ateities klasika po 20 metų, kai žmonės norės prisiminti paskutinį puikų analoginį BMW? Tikriausiai. Tačiau kaip ir tie, kurie nepirko paskutinės kartos „Supra“, kol ji buvo nužudyta, kartais prireikia dešimtmečių, kad žmonės ką nors iš tikrųjų įvertintų.
Instrukcija yra transformuojanti Z4 funkcija ir buvo būtent tai, ko automobiliui reikėjo ir turėjo turėti, kai jis buvo paleistas prieš keletą metų. Geriau vėliau negu niekada. 2025 m. BMW Z4 Handschalter primena mums, kodėl mes mylime BMW, ir man liūdna, kad jis išeina, bet džiaugiuosi, kad jis jau čia mums.
[Photos: @ekaterinagorbacheva.art]
Išorinis apeliacinis skundas – 9
Interjero kokybė – 9
Vairavimo atsiliepimai – 9
Spektaklis – 9
Valdymas – 9
BMWness / Ultimate Driving Machine – 9
Kainos taškas – 9
9
BMW mums sukūrė kažką neįtikėtinai ypatingo ir tai buvo dovana jiems patiems, kaip inžinieriams, kurie stengėsi sukurti Ultimate Driving Machine. Kartais nesuvokiame, kaip gerai turėjome, kol jo nebėra.