AC Schnitzer pristatė įdomią naujojo MINI Cooper Hatch (F66) derinimo programą, skirtą gerbėjams, norintiems pagerinti savo automobilio vizualinį patrauklumą ir vairavimo dinamiką. Vienas iš žymiausių patobulinimų atkreipia dėmesį į dažną kritiką: trūksta naujojo MINI Cooper S išmetimo vamzdžių. Standartiniame modelyje trūksta išskirtinių dviejų centrinių išmetimo vamzdžių, kurie buvo būdingi ankstesnėms Cooper S versijoms. AC Schnitzer tai ištaiso sumontuodama pagal užsakymą pagamintą išmetimo sistemą su dviem 100 milimetrų anglies išmetimo vamzdžiais, suteikdama agresyvesnę išvaizdą ir aštrų išmetimo natą.
Vokietijos tiuningo kompanijos MINI Cooper S, pavaizduotas ryškia čili raudona spalva, turi daugybę papildomų patobulinimų, skirtų pagerinti našumą ir estetiką. Aerodinaminiai patobulinimai apima priekinį skirstytuvą, priekinius šoninius sparnus, šoninius bortus ir dviejų dalių galinio stogo sparną, kuris žymiai pagerina prispaudžiamąją jėgą. Šis komponentų rinkinys užtikrina, kad patobulintas MINI išsiskirs ir suteikia automobiliui laukinį, labiau į efektyvumą orientuotą išvaizdą kelyje.
AC Schnitzer atnaujinimai neapsiriboja išvaizda. Pakabos spyruoklių komplektas nuleidžia automobilį 20–25 mm priekyje ir gale, todėl užtikrina dar intensyvesnį ryšį su keliu ir didesnį judrumą. Kartu su pasirenkamais AC Schnitzer ratų tarpikliais, kurie praplečia tarpvėžę 10 mm iš abiejų pusių, MINI jaučiasi labiau pasodintas dinamiško vairavimo metu. Pakabos sąranka puikiai subalansuoja sportinį valdymą ir kasdienį naudojimą, todėl ji idealiai tinka tiek energingam važiavimui, tiek važinėjimui mieste.
Tiems, kurie orientuojasi į MINI poziciją, AC Schnitzer siūlo 19 colių BiColor arba juodos spalvos AC1 lengvojo lydinio ratlankius, suporuotus su 215/35 R19 padangomis. Lengvi, subtilios konstrukcijos ratlankiai ne tik pagerina automobilio išvaizdą, bet ir prisideda prie geresnio valdymo kelyje.
Interjero atnaujinimai taip pat yra paketo dalis, naudojant aukštos kokybės medžiagas ir kruopštų darbą. Aliuminio atrama kojoms ir raktų laikiklis suteikia sportiškumo ir išskirtinumo, puikiai dera su dinamišku išorės dizainu.
Kalbant apie našumą, AC Schnitzer išlaikė standartinę 204 AG ir 300 Nm sukimo momentą, tačiau gali būti, kad bus daugiau. Anksčiau derintuvas padidino MINI Cooper S F56 nuo 192 AG iki 235 AG, o John Cooper Works modelyje netgi pasiekė 265 AG. Nors F66 variklio modifikacijos dar nepatvirtintos, tikėtina, kad AC Schnitzer ateityje išleis galios atnaujinimą.
MINI entuziastams, norintiems išskirti savo automobilį iš standartinio gamyklinio pasiūlymo, AC Schnitzer derinimo programa MINI Hatch (F66) suteikia puikią vairavimo patirtį su aiškiai individualiu prisilietimu. (Nuotraukos: AC Schnitzer)