Žinoma, galite pareikšti argumentą, kad pasiekimai apskritai nėra svarbūs. Ne visi turime tai, ko reikia, kad priartėtume prie profesionalaus vairuotojo veiklos. Tačiau šie ratų laikai ir toliau yra svarbūs automobilių gamintojams. Galų gale, kalbama apie pasigyrimą parduoti daugiau automobilių. Šią savaitę pristatytas atnaujintas RS3, „Audi“ sugebėjo užimti Niurburgringo karūną kompaktinėje klasėje.
RS3 sudėtingą Nordšleifą įveikė per įspūdingas 7 minutes ir 33,12 sekundės. Jis nusiskuto maždaug penkiomis su puse sekundės nuo praėjusiais metais pasiekto M2 rato laiko. Dabar mums belieka svarstyti, ar BMW kovos. 2025 m. M2 sukuria papildomus 20 arklio galių, bet greičiausiai to nepakaks norint susigrąžinti titulą. Tačiau kitų metų M2 CS gali turėti daugiau galimybių nuversti RS3.
Plačiai manoma, kad BMW padidina M2 iki 523 AG Competition Sport ir sumažina svorį. Be to, įprastas M2 jau yra žymiai galingesnis nei RS3. „Audi“ pavyzdiniame kompaktiniame automobilyje mažesnis penkių cilindrų variklis išvysto apie 400 AG. Tolesnis važiuoklės ir pakabos derinimas gali padėti M2 CS priartėti prie RS3 rato laiko. Tačiau nesame tikri, kad pavyks ją pagerinti. Galbūt sudėtingas M2 CSL gali pasitarnauti, jei tai įvyks vieną dieną.
Šiam vidutinio ciklo atnaujinimui „Audi“ RS3 patobulino ryškesnius priekinius ir galinius žibintus. Yra dabar (pagaliau) anglies pluošto priekinių sėdynių pasirinkimas, kurį M2 G87 siūlo nuo pat pirmos dienos. Atnaujintas vairas dabar yra plokštesnio dizaino – atrodo, kad taip krypsta ir BMW M.
2025 m. RS3 taip pat gaus sukibimą sugeriančias standartines padangas, tačiau entuziastai vis tiek gali rinktis „Pirelli P Zero Trofeo R“ pusiau slidžias padangas. Papildomi stabdžių sukimo momento vektoriaus sistemos patobulinimai sumažina nepakankamą pasukamumą, arba taip mums sakoma. Prisitaikantys amortizatoriai dabar po pakartotinio kalibravimo reaguoja dar geriau, o sukimo momento skirstytuvas taip pat buvo patobulintas.
Daugeliu atžvilgių RS3 ir M2 nėra tiesioginiai varžovai. Be akivaizdžių kėbulo stiliaus skirtumų, RS3 yra paremtas priekiniais ratais varoma platforma su standartine Quattro AWD. M2 yra griežtai su RWD, nors girdime, kad xDrive variantas gali pasirodyti jau 2026 m. BMW siūlo savo mažiausią M automobilį su perjungimo svirtimi, o „Audi Sport“ parduoda RS3 tik su dviem pedalais.
Kainų skirtumas taip pat nemažas. „Audi“ nori 66 000 eurų už RS3 Sportback Vokietijoje, kur BMW už bazinį M2 apmokestina apie 10 000 eurų daugiau. Skirtumas tarp jų sumažėja iki 8000 eurų, jei pasirenkate RS3 sedaną. Galima drąsiai teigti, kad M2 CS bus daug brangesnis, nes mūsų šaltiniai teigia, kad Vokietijoje jis gali kainuoti 110 000 eurų.
Ar gali būti kitoks kompaktiškas automobilis su dujiniu varikliu, greitesnis už šiuos du? Na, o „Renault Megane RS“ gamyba buvo nutraukta, o „Honda Civic Type R“ praėjusiais metais „Nordschleife“ įveikė per 7 minutes ir 44,88 sekundės. Nebuvo gandų apie karštesnį PR išvestinį produktą. Ištrinti maždaug 11 sekundžių, kad atitiktų RS3 rato laiką, atrodo sudėtinga, ypač jei automobilis varomas priekiniais ratais.
Galbūt „Volkswagen“ pabandys su „Golf GTI Clubsport“ arba „Golf R“. Tačiau, remiantis ankstesniais abiejų ratų laikais, kurie buvo gerokai daugiau nei 7 minutės ir 40 sekundžių, panašu, kad RS3 rekordas nekelia jokio pavojaus. VW markė. Bet kokiu atveju būtų nepatogu, jei prastesnis Golfas nugalėtų įmantresnį ir brangesnį RS3.
Šaltinis: Audi
2025 m. Audi RS3 sedanas
2025 m. Audi RS3 Sportback