![](https://jusukeliones.lt/wp-content/uploads/2024/10/Ar-tai-didziausia-dvigubos-paskirties-padanga-1024x683.jpg)
„Hoosier Racing Tire“ ką tik išleido savo naujas „Track Attack Pro“ – vasarines padangas, skirtas rimtiems vairavimo entuziastams, norintiems dominuoti tiek gatvėje, tiek trasoje. Hoosier į „Track Attack Pro“ įtraukė viską, ko jie išmoko iš dešimtmečių lenktynių, todėl tai padanga, kuriai būdingas sukibimas, jautrumas ir tikslus valdymas. Nesvarbu, ar stipriai stumiate vingiuotame kelyje, ar siekiate greitesnio rato laiko trasoje, ši padanga sukurta taip, kad veiktų.
Technika viduje
„Track Attack Pro“ naudoja tai, ką Hoosier vadina H-DNR technologijasukurta per 65 metų lenktynių patirtį. Jis sukurtas taip, kad vairuotojams būtų tobulas našumo ir ilgaamžiškumo derinys. Pagrindinės funkcijos:
- Itin platūs pečių šonkauliai geresniam stabilumui posūkiuose.
- Optimizuotas centrinis šonkaulis trumpesniam stabdymo keliui.
- Featherlite konstrukcija kad svoris būtų mažesnis, todėl automobilis būtų judresnis.
- UTQG 200 reitingasreiškiantis rimtą sukibimą ir valdymą, kad vairavimas būtų efektyvus.
Bet mes ne tik išgirdome jų žodį. BMWBLOG buvo pakviestas išbandyti šią naują įdomią padangą BMW Performance centre The Thermal Club, premjeriniame automobilių sporto centre už Palm Springso, Kalifornijoje, kur mes išbandysime „Track Attack Pro“ savo tempus ir prilyginsime kai kuriems didžiausi vardai ekstremalaus našumo padangų rinkoje.
Stabdymo testas
Pirmiausia buvo atliktas stabdymo testas su BMW M3 su „Track Attack Pro“ ir „Michelin Pilot Sport Cup 2R“ padangomis. Pradėjome važiuoti automobiliu su „Michelin“ ir pastebėjome, kad pradinis staigus eismo juostos pasikeitimas, tačiau vėlesnė korekcija į gretimą eismo juostą atskleidė labai nedidelį šoninės sienelės posūkį, kuris buvo vienodas visuose važiavimuose. Stabdymo pojūtis buvo nuolat tvirtas, įkvepiantis pasitikėjimo manevru, o pratimo metu niekada nepataikėme į nė vieną kūgį. Turime daug patirties gaminant BMW M automobilius su Michelin ir žinojome, kad juos bus sunku įveikti!
Tačiau Hoosier Track Attack Pro buvo ne tik tikslus pradinio eismo juostos keitimo metu, bet ir staigiai keičiant kryptį bei sustojo pastebimai trumpesniu atstumu. Nors ir nebuvo išmatuotas, skirtumas buvo akivaizdus galutinėje stabdymo padėtyje – „Michelin“ aprūpintas automobilis visiškai užėmė kitą eismo juostą, o Hoosier aprūpintas automobilis iš dalies liko pirminėje juostoje.
Rezultatai? Nors abiejų tipų padangos pasirodė puikiai, „Hoosiers“ šiame konkrečiame bandyme galiausiai pasiekė nedidelį pranašumą.
Šoninė pastaba: Vienas dalykas, kurį pastebėjau stovėdamas lauke ir stebėdamas, kaip kažkas atlieka bandymą, buvo tai, koks tylus „Track Attack Pro“ buvo stabdomas tokiu intensyvumu. Įprastai staigiu stabdymu itin efektyvią padangą beveik girdite, kaip ji veržiasi į asfaltą. Kita vertus, Hoosier buvo gana tylus, o tai rodo, kad padanga gali turėti daugiau stabdymo savybių, nei reikėjo M3.
Tvarkymo testas
Toliau įvertinome „Track Attack Pro“ valdymo įgūdžius, palyginti su „Yokohama Advan A052“ ir „Michelin Pilot Sport Cup 2R“. Ir vėl pasirinkome startuoti su konkurentu, todėl įslydome į M3 su Yokohama ir išvažiavome į BMW Performance Center sudėtingą įtemptą autokroso trasą.
„Yokohama“ buvo visiškai geras aplink, bet neblizgėjo jokioje konkrečioje vietoje. Galima sakyti, kad „Michelin“ ir „Hosier“ buvo šiek tiek geresni visais aspektais. „Michelin“ leido man spausti šiek tiek stipriau, bet retkarčiais pradėjau šiek tiek pasukti ilgą šlavimo mašiną, nes M3 labai apkrauna išorinę priekinę padangą. Šioje mažoje trasoje praleidau daug laiko ir tai turbūt sunkiausias posūkis padangai.
Hoosier užtikrino išskirtinį sukibimą ir reagavimą, įkvepiantį pasitikėjimo kiekviename kampe. Keletas dalykų, kurie man aiškiai išsiskyrė, buvo tai, kaip gerai „Track Attack Pro“ išlaikė liniją per kampą. Ten, kur „Michelin“ buvo šiek tiek pasukamas, „Hoosier“ priekinės dalies sukibimas buvo nuostabus, nors tai galėjo pakenkti galinėms padangoms, nes galinės padangos nesijautė taip patekusios, kaip „Michelin“ įrengtas automobilis. Tai taip pat gali būti dėl to, kad per visą trasą važiuoju didesnį greitį, nors, kaip pastebėjau, kelių trumpų tiesių pabaigoje trenkiau į apsukų ribotuvą, ko nepadariau nei kituose automobiliuose.
„Track Attack Pro“ yra keliais svarais lengvesnis nei konkurentų, todėl ši mažesnė besisukanti masė gali būti pagrindinė priežastis. Pridėkite šiek tiek geresnį sukibimą, kad greičiau išvažiuotumėte, ir todėl gali būti, kad iš karto padidinau greitį.
Slalomo kursas
Galiausiai išbandėme „Track Attack Pro“ judrumą slalomo trasoje, palygindami jį su „Bridgestone Potenza RE-71RS“. Greiti Hoosier perėjimai ir tikslus valdymas leido jam dar kartą neįtikėtinai greitai ir valdomai naršyti po kūgius, o tai įrodė savo miklumą net ir prie ribos.
Abi padangas pervažiavome tris kartus, o Hoosier Track Attack Pro nuolat aplenkė Bridgestone beveik 2 sekundėmis per ratą. Dar kartą pirmasis Hoosier įjungimas buvo nuostabus, nes jo reagavimas buvo tiesiog neprilygstamas. Itin platūs pečių šonkauliai leido į juos agresyviai atsiremti ir pasitikėti, kad bus beveik nulis nepakankamo pasukimo.
Trasoje
Būdami patenkinti jo našumu atliekant šiuos etaloninius testus, „Track Attack Pro“ išleidome The Thermal Club South Palm Circuit lenktynėse BMW M4 varžybose. Man vadovavo BMW Performance Center vyriausiasis instruktorius Mattas Mullinsas. Tai mane nudžiugino, nes Mattas žino, kad mano įgūdžių lygis ir kad jis gali sunkiai stumtis!
Galiu greitai apibendrinti sesiją: padanga nepriekaištingai veikė visą 20 minučių seansą, užtikrindama neįtikėtiną sukibimą ir grįžtamąjį ryšį, net kai mes išstūmėme M4 ribas. Mes sugebėjome važiuoti taip greitai, kad su BMW M4 GT4 lenktyniniais automobiliais iš tikrųjų žengėme koja kojon su grupe! Tai truko tik trumpą laiką, nes dykumos karštis paveikė M4, tačiau perkaito ne padangos! M4 tapo šiek tiek karšta ir pradėjo trumpai perjungti pavaras. Tai buvo pirmas kartas, kai išvažiavau į trasą, kai automobilis ribojo greitį, o ne padanga. Įspūdingas.
BMW M4 GT4 lenktyninio automobilio testas
Tačiau galutinis išbandymas dar laukė. Įsisukome į BMW M4 GT4 lenktyninį automobilį – mašiną, skirtą važiuoti visu pajėgumu. Kaip „Track Attack Pro“ sektųsi šioje ekstremalioje aplinkoje? Stebėtinai gerai, išlaikant ramybę ir suteikiant įspūdingą sukibimą, atsižvelgiant į reikšmingą M4 konkurso šuolį.
Prieš porą metų vairavau ankstesnę F82 versiją, kuri buvo „Continental“ lenktynėse. Automobilis jautėsi labai prisotintas dėl savo mechaninio ir aerodinaminio sukibimo, tačiau traukos kontrolė vis tiek suveiktų, jei bandytumėte jį per stipriai stumti. Ši nauja G82 platforma neturėjo tiek daug problemų „Track Attack Pro“!
Pastebėjau, kad kai kuriuose posūkiuose įsijungia traukos kontrolė, tačiau ji nebuvo beveik tokia agresyvi. Išėjus iš kampų buvo labiausiai pastebima. Anksčiau mane sulaikydavo, nebent mano vairas buvo beveik visiškai tiesus, bet Hoosiers jis turėjo būti labiau sukibęs, nes akivaizdžiai leisdavo mane paleisti, kai tik norėjau.
Po kitos karštos 20 minučių sesijos Hoosier Track Attack Pro niekada nepasidavė karščiui ir nuosekliai veikė visą seansą – nors buvome paskutinė dienos grupė!
Išvada
Po visos dienos bandymų turiu pasakyti, kad „Track Attack Pro“ yra puikus įėjimas į gatvės padangų pasaulį. Hoosier išlaikė pusiausvyrą tarp naudojimosi gatvėje ir trasos galimybių, todėl tai yra tvirtas pasirinkimas, jei norite padangų, tinkančių kasdieniam vairavimui ir savaitgalio trasos dienoms.
Šiuo metu „Track Attack Pro“ yra 8 dydžių, apimančių 98 % BMW M automobilių, pagamintų nuo 2000 iki 2024 m., o iki 2025 m. pabaigos jie planuoja pasiūlyti iš viso 46 dydžius. Jei jums įdomu, peržiūrėkite daugiau Daugiau informacijos rasite Hoosier Racing Tire svetainėje. (Nuotraukas pateikė Hoosier ir Larry Chen)