Jei praleidote atmintinę, galiniais ratais varomas X3 oficialiai miręs. Su ketvirta karta BMW nutraukė sDrive modelių gamybą. Ateityje prabangus krosoveris bus parduodamas tik su xDrive. Tai apima pagrindinį Europos modelį. Tai X3 20 xDrive, neparduodamas Jungtinėse Valstijose, kur serija prasideda nuo X3 30 xDrive.

Kaip ir beveik visi automobilių gamintojai, BMW linkęs pristatyti savo naujus produktus aukštesnėmis specifikacijomis. Tačiau šiuo atveju taip nėra, nes ši „G45“ konstrukcija net neturi M Sport paketo, jau nekalbant apie „M Sport Package Pro“ su tamsesniais akcentais. Tai nereiškia, kad tai visiškai standartinis X3, nes Tanzanite Blue yra individualus atnaujinimas. Be to, pasirenkami ir 20 colių aero ratai.

X3 dabar turi tą keistą grotelių dizaino modelį, kurį matėme ir naujausiame 1 serijos „F70“. Yra didelė tikimybė, kad būsimas 2 serijos „Gran Coupe“ „F74“ taip pat turės tai. Naujųjų 1er ir X3 versijose M Performance yra skirtingi inkstai su horizontaliomis juostomis. Žiūrėkite į mane grotelės labiau išsiskiria krosoveryje dėl aukštesnės transporto priemonės priekinės dalies. Tačiau tai lygiai taip pat įdomu kompaktiškame hečbeke.

Verta paminėti, kad BMW nekurs visų X3 skonių vienoje vietoje. Nors benzininiai ir dyzeliniai modeliai atgis iš Spartanburgo Pietų Karolinoje, įkraunamas hibridas bus gaminamas Rosslyn gamykloje Pietų Afrikoje. Elektrifikuotas darinys, žinomas kaip X3 30e xDrive, bus pradėtas gaminti spalį. Paskutinis SA pagaminto ankstesnės kartos modelio („G01“) pavyzdys neseniai nuriedėjo nuo surinkimo linijos.

Nepamatysite šios kartos X3 su kupė tipo stogo linija, nes BMW jau atmetė galimybę sukurti kitą X4. Bendrovės logika yra tokia, kad kadangi naujasis X2 dabar toks didelis, vidutinio amžiaus sportinės veiklos kupė nėra vietos. Tačiau senasis X4 vis dar egzistuoja, nes „G02“ gamyba bus nutraukta tik kitų metų pabaigoje.