Gudvudo greičio festivalis siautėja dar 2024 m., pergalingai sugrįžęs po praėjusių metų šeštadienio atšaukimo. BMW turėtų padaryti didelę įtaką abiem pasaulinės premjeros ir įspūdingas asortimentas naujas ir klasikiniai automobiliai. Dar daugiau įspūdžių, BMW Classic pristato savo ikoniškiausių lenktyninių automobilių ir motociklų pasirinkimą, pabrėždamas legendinį prekės ženklo palikimą automobilių sporte. Kiekviena transporto priemonė turi turtingą istoriją ir įnešė svarų indėlį į automobilių sportą.
BMW 2002 TIK: Vairavo Bavarijos princas Leopoldas
1968 m. BMW 2002 TIK išsiskiria iš daugelio legendinių praeities lenktyninių automobilių. BMW 2002 TIK buvo sukurtas reaguojant į sparčiai augančius 5 grupės reglamentus, kurie suteikė gamintojams didelę laisvę modifikuoti savo automobilius, kad jie būtų geresni. 2002 m. TIK, žinomas dėl įspūdingo pasirodymo Europos turistinių automobilių trofėjuje, savo eroje pakeitė žaidimą.
Šiame automobilyje buvo turbokompresorinis M14 variklis, galintis maksimaliai išvystyti apie 320 AG, tačiau dėl patikimumo paprastai jis buvo apribotas iki 275–280 AG. Pridėjus Eberspächer išmetimo turbokompresorių, variklis išlaikė aukštą našumo lygį su valdomu pripūtimo slėgiu, o tai leido pasiekti didelę galią nepakenkiant ilgaamžiškumui.
BMW 2002 TIK yra ikoninė transporto priemonė automobilių sporto istorijoje, garsėjanti savo novatorišku vaidmeniu turistinių automobilių srityje. Šis modelis žengė naujus žingsnius su savo pažangia turbokompresoriaus technologija, sukurdamas precedentą būsimiems automobilių inžinerijos našumo patobulinimams. Peržengdamas greičio ir galios ribas, 2002 m. tiK sutvirtino savo palikimą BMW senose lenktynių tradicijose, darydamas įtaką aukštos kokybės automobilių dizainui ir kūrimui ateinančiais metais.
BMW 318i (E36) turistinis automobilis: vairavo Johnny Cecotto
BMW 318i E36, vairuojamas legendinio Johnny Cecotto, turistinių automobilių istorijoje užima ypatingą vietą. Šis automobilis prisidėjo prie BMW sėkmės Super Touring Car Cup (STW) – itin konkurencingoje serijoje, kuri vyko 1994–1999 metais. BMW 318i (E36) padarė savo žymę 1994 m. ADAC Touring Car Cup su Cecotto už vairo. . Iš pradžių automobilis sunkiai sekėsi, tačiau reikšmingi aerodinamikos ir stabdymo patobulinimai netrukus pavertė jį konkurencinga mašina. Cecotto atkaklumas pasiteisino, nes jis iškovojo pergalę trečiosiose serijos lenktynėse ir galiausiai užsitikrino pirmąjį titulą šioje įnirtingoje lenktynių serijoje.
Variklis buvo 2,0 litrų keturių cilindrų S14 variklis, kilęs iš E30 M3, modifikuotas, kad atitiktų Super Touring taisykles. Jis pagamino apie 290 AG ir pasižymi nuostabiu našumu, atsižvelgiant į automobilio svorį: apie 975 kg (2 150 svarų). Automobilis buvo aprūpintas pažangia aerodinamika, įskaitant priekinį skirstytuvą ir galinį sparną, kad pagerintų jo veikimą trasoje. Jo pakabos sistema buvo sureguliuota taip, kad būtų optimaliai valdoma, todėl lenktynių metu ji buvo judri ir jautri.
BMW 318i E36 išlieka švenčiamu modeliu BMW lenktynių istorijoje. Jis ne tik demonstravo gamybos turistinių automobilių potencialą, bet ir pabrėžė kvalifikuotų vairuotojų, tokių kaip Johnny Cecotto, svarbą siekiant sėkmės lenktynėse.
BMW V12 LMR: Vairavo Franciscus van Meel
BMW V12 LMR yra legendinis Le Mano prototipas, palikęs neišdildomą pėdsaką automobilių sporto istorijoje. Sukurtas bendradarbiaujant BMW Motorsport ir Williams F1, V12 LMR buvo sukurtas taip, kad būtų sėkmingas ten, kur jo pirmtakas V12 LM susidūrė su sunkumais. Lenktyninio automobilio prototipas užsitarnavo vietą istorijoje laimėdamas 1999 m. Le Mano 24 valandų lenktynes. Su tokiais vairuotojais kaip Kristensenas, Lehto ir Mülleris automobilis demonstravo išskirtinę ištvermę ir greitį. Nepaisant avarijos, dėl kurios vienas iš komandos automobilių buvo priverstas pasitraukti, antrasis automobilis išlaikė lyderio poziciją ir pasiekė pirmąją BMW pergalę bendroje Le Mano lenktynėse.
- Variklis: 6,0 l V12, žinomas kaip BMW S70/3
- Maitinimo išvestis: apie 580 AG
- Sukimo momentas: 480 svarų pėdų
- Didžiausias greitis: Maždaug 342 km/h (214 mylių per valandą) Mulsanne tiesiojoje
- Svoris: apytiksliai 900 kg (1984 svarai)
- Užkrato pernešimas: 6 greičių sekvencinė pavarų dėžė
- Važiuoklė: Anglies pluošto monokokas
- Aerodinamika: Optimizuotas didelės spartos stabilumui ir efektyvumui užtikrinti, turintis vienvietį susukamąjį lanką, kuris sumažina pasipriešinimą ir pagerina oro srautą.
Po sėkmės Le Mano BMW ir toliau konkuravo su V12 LMR ALMS. Automobilis iškovojo keletą pergalių, įskaitant pergales Sears Point ir Charlotte. Jo pergalė Le Mano lenktynėse tebėra BMW automobilių sporto istorijos akcentas, parodantis prekės ženklo inžinerinį meistriškumą ir konkurencinę dvasią. V12 LMR projekto metu išmoktos pamokos ir sukurtos technologijos turėjo įtakos tolesniems BMW automobilių sporto darbams, įskaitant dabartinį jų dalyvavimą FIA pasaulio ištvermės čempionate. BMW M hibridinis V8.
BMW RS 54: važinėjo Sebastian Gutsch
1953 m. pristatytas BMW RS 54 buvo savo laiko stebuklas. Šis dviratis, sukurtas privatiems lenktynininkams, turėjo galingą 500 cc variklį, galintį išvystyti iki 58 AG ir pasiekti didesnį nei 200 km/h (123 mylių per valandą) greitį. Kai kada nors buvo pagaminti tik 24 vienetai, RS 54 tapo labai paklausiu dėl savo greičio, patikimumo ir BMW siūlomos techninės pagalbos. Sebastian Gutsch sugrąžins šį istorinį dviratį į gyvenimą Gudvude.
2024 m. Gudvudo greičio festivalis vėl yra nepamirštamas įvykis, o BMW Classic sugrąžins šias legendines transporto priemones į pirmą vietą. Kiekvienas automobilis ir motociklas, pasižymintis unikalia istorija ir inžineriniu blizgesiu, sužavės žiūrovus ir primins apie turtingą BMW automobilių sporto paveldą.