Beveik kiekvieną kartą, kai debiutuoja naujas BMW, įmonės socialinių tinklų paskyras užplūsta neigiami komentarai apie dizainą. M5 G90 nėra išimtis, nes jau perskaitėme nemažai kritikos, susijusios su super sedano stiliumi. Domagojus Dukecas, įmonės dizaino vadovas, nusprendė atsakyti į kai kuriuos degančius klausimus ruošiantis septintosios kartos M5.

Sesijoje „Klausk manęs bet ko“. Instagramas, Frankfurte gimęs kroatas paaiškino, kodėl našus sedanas turi padalintą galinį difuzorių. Dėl taisyklių, susijusių su vilkimo kabliu, difuzorius negali veikti vidurinėje buferio dalyje. BMW galėjo pagaminti vientisą dalį su dirbtine centrine dalimi, bet nusprendė padalyti dvi dalis. Kodėl? Pasak Dukeco, pabrėžti keturkampius vamzdžius.

Jis taip pat paaiškino, kad kadaise tradicinės M šoninės žiaunos yra praeitis, nes BMW teikia pirmenybę funkcionalumui. Žmogus, atsakingas už BMW dizainą, tvirtina, kad kiekvienas elementas turi turėti ne tik estetinį tikslą. Techniniu požiūriu tai buvo prasminga senuose modeliuose, kai karštas oras iš automobilio išeidavo per tas šonines ventiliacijos angas. M5 G90 jis buvo pakeistas įkrovimo prievadu, kad būtų galima iškrauti 18,6 kWh akumuliatorių.

Paklaustas apie tai, kodėl laipsniškai atsisakyta ikoninių „angelų akių“, Dukecas teigė, kad pasikartojanti tema nebuvo susijusi su tikrosiomis formomis. Idėja yra pabrėžti dvigubą išdėstymą, kuris gali būti trikampiai, apskritimai, kvadratai ir kt. 5 serijos G60 ir M5 G90 modeliuose BMW pasirinko „dvi charakteringas linijas“, kurios yra „sufokusuotos“ ir „minimalistinės“, suteikdamos priekinę dalį. „stipri išvaizda“.

Kažkas pusiau juokais pajuokavo, ar Toyota Camry buvo naujojo M5 stiliaus įkvėpimo šaltinis. Dukecas atsakė paprastu „ne“.

Visą AMA sesiją galite peržiūrėti žemiau esančioje šaltinio nuorodoje.

Šaltinis: Domagoj Dukec / Instagram