BMW išbando „i7“ gyvavimo ciklo impulsą, tačiau tai nereiškia, kad dabartinis modelis yra nepaisomas. Elektrinė 7 serija buvo spaudos renginio, neseniai surengto Austrijoje, akcentas su keliais nulinės emisijos flagmano skoniais. Nauji BMW i7 Alpine Experience vaizdai rodo tylų liukso baržą vienais gražiausių kelių, kuriuos gali pasiūlyti Europa.

Jūs žiūrite į grupę brangių BMW, įskaitant i7 M70 su dviejų atspalvių dažais. M Performance 7 serija sujungia skystą varį su safyro juodu. Kalbant apie „i7 xDrive60“, apatinę spalvą jis pakeičia į „Aventurine Red“ ir išlaiko viršutinį juodą atspalvį. Vien dažų kombinuotas variantas Vokietijoje kainuoja 12 000 eurų, o JAV – 12 000 USD.

Jei dviejų spalvų derinimas pagal „Rolls-Royce“ madą jūsų skoniui per daug ryškus, yra daug monotoniškų apdailų. Čia matomas i7, atrodytų, mineralinės baltos spalvos, kontrastuojantis su blizgiais juodais akcentais, kuriuos BMW šiais laikais dosniai naudoja daugumoje savo automobilių. Arba yra ir kitoks i7 „Frozen Pure Grey“ – matiniai dažai iš „Individual“ katalogo. Tai taip pat gana brangi – Vokietijoje – 4100 eurų, o JAV – 5000 dolerių.

Nors išmokome gyventi su neįprasta G70 priekine dangteliu, negalime sakyti, kad mus žavi keistoki padalinti priekiniai žibintai, jungiantys per dideles inksto groteles. Gali būti didelių pokyčių, nes prieš porą mėnesių pastebėtas i7 LCI turėjo mažesnes groteles ir galbūt vientisus žibintus. Jei praleidote tą maskuojamą prototipą, žemiau pridėjome šnipo nuotrauką.

Pirmas įspūdis yra labai perdirbtas priekis, tačiau maskavimas gali būti mus apgaudinėjantis. Žvelgiant į pardavimo duomenis, galbūt dizainas nėra toks didelis klausimas. Kodėl? Kadangi 2023 m. 7 serijos / 8 serijos pristatymai išaugo 22,7 %, ir mes manome, kad 7er padarė visą sunkų kėlimą. Augimas tęsėsi ir pirmąjį 2024 m. pusmetį, kai pardavimai išaugo 11,4%.

Šaltinis: BMW