Frozen Polar Silver Metallic virš Black Novillo ir Sakhir Orange / Black Leather Interjero – šis neįtikėtinai retas 2012 m. BMW M3 CRT užima 61 vietą iš tik 67 lengvųjų sedanų, gaminamų išskirtinai Europos rinkai. Šis pavyzdys, kurį iš pradžių užsakė išrankus kolekcionierius Saudo Arabijoje, buvo branginamas kaip automobilių meno kūrinys, kurio vairavimas yra minimalus ir nepriekaištinga priežiūra. Dabar jis siūlomas parduoti Amerikoje „European Auto Group“ su visiškai perleidžiamu „Show“ arba „Display“ pavadinimu. Kaina? Stulbinantis 250 000 USD. Taigi dėl ko tai verta?
BMW M3 CRT (anglies lenktynių technologija) yra itin išskirtinė, riboto leidimo E90 M3 sedano versija. 2011 m. pristatytas M3 CRT buvo sukurtas siekiant parodyti pažangias BMW inžinerines galimybes, sujungiant pažangiausias anglies pluošto technologijas ir automobilių sporto įkvėptas charakteristikas. Buvo pagaminti tik 67 vienetai, kurių kiekvienas buvo pritaikytas Europos rinkai, o BMW M pasiliko papildomą ikigaminį modelį. CRT niekada nebuvo oficialiai pasiūlytas parduoti JAVtodėl tai tikras kolekcinis daiktas BMW entuziastams.
M3 GTS variklis
BMW pristatė CRT (anglies lenktynių technologiją), siekdamas pademonstruoti savo pažangias anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP) galimybes, sklandžiai integruodamas ją su automobilių sporto važiavimo dinamika ir važiuoklės inžinerija. M3 CRT plačiai naudojo CFRP kritinėse srityse, tokiose kaip gaubtas, priekinės sėdynės, galinis sparnas, priekinė lūpa ir oro įsiurbimo kanalai. Šios lengvos konstrukcijos naujovės leido žymiai sumažinti svorį, palyginti su standartiniu E90 M3, todėl bendras transporto priemonės svoris iki maždaug 3 483 svarų (1 580 kg).
Papildomos svorio mažinimo strategijos apėmė garso izoliacijos sumažinimą, titano išmetimo sistemą ir specializuotų galinių sėdynių projektavimą. Dėl šios tikslios konstrukcijos buvo pasiektas optimizuotas 51,6 % svorio pasiskirstymas priekyje ir 48,4 % gale, o tai žymiai pagerino M3 CRT valdymo dinamiką.
Žinoma, variklis yra dar vienas šio M3 CRT stebuklas. Labai ribotas M3 turi 4,4 litro V8 variklį, pagamintą iš trasos M3 GTS, išvystantis 450 arklio galių ir 325 svarų pėdų sukimo momentą. Dėl išplėsto stūmoklio eigos variklis gali pasigirti padidintu darbiniu tūriu iki 4 361 cm3. Kiti našumo patobulinimai apima titano išmetimo sistemą ir KW reguliuojamus koioverius.
EAG M3 CRT yra įspūdingos būklės, su originaliais dažais matoma nesugadinta matinė apdaila. Salonas išliko gerai išsilaikęs, išlaikęs naujo automobilio kvapą ir išvaizdą. Odiniai apmušalai yra elastingi ir praktiškai nesidėvi, o vairuotojo sėdynės atramos ir kiti interjero elementai yra puikios būklės. Kėbulas ir važiuoklė be dėmės. Ir geriausia dalis? Odometras turi tik 2691 mylią.
[More images at EAG]