BMW pristatė keletą M5 per Goodwood Festival of Speed, bet būtent šis G90 išsiskyrė labiausiai. Pakeltas ant pastato super sedanas, padengtas ryškiais geltonais dažais, sužavėjo Vakarų Sasekse vykusią parodą. Kaip galite įsivaizduoti, nepraleidome progos nufilmuoti „pažiūrėk į mane“ versiją su anglies pluošto gėrybėmis. Ne, stogas neįslinko dėl automobilio svorio.
Septintosios kartos M5 turėjo anglinį stogą, šoninius veidrodėlius ir bagažinės dangtį – visa tai jums kainuos papildomai. Standartiškai BMW parduoda G90 su a panoraminis stoglangis. Perkant anglies dalis nuskusta 30 kilogramų (66 svarai), o tai, atsižvelgiant į didžiulį automobilio svorį, sumažėjo. Pagal Europos specifikaciją jis sveria 2 435 kilogramus. Jo ekvivalentas JAV pusbrolis sveria 5 390 svarų. Dar per anksti pasakyti, ar bus M5 CS ir (arba) anglies pluošto sėdynės, kurios dar labiau sumažintų svorį.
Anglies priedai sukuria galingą kontrastą prieš Greitis geltoni dažai, kaip ir blizgios juodos apdailos detalės. BMW demonstravo M5 su juodais ratais, bet G90 gali būti su dviejų atspalvių lydiniais. Tikimės, kad planuojamas klasikinis sidabro dizainas. Už ratų yra pasirenkami anglies-keraminiai stabdžiai, kurie atima 25 kilogramus (55 svarus), palyginti su standartiniais sudėtiniais stabdžiais. Atnaujinti stabdžiai yra akimirksniu atpažįstami dėl auksinių suportų.
JK vykstant Goodwood Festival of Speed, BMW nusprendė sukurti šį M5 vairą dešinėje. Tačiau kiti renginyje dalyvavę G90 turėjo LHD išdėstymą. Šis automobilis yra saugus, atsižvelgiant į interjero specifikacijas, nes jame yra visiškai juoda juoda merino oda. Tačiau apmušalai taip pat gali būti Silverstone/Black, Kyalami Orange/Black ir Red/Black spalvų.
BMW jau užsiima naujojo M5 kūrimu Dingolfinge pradėta gamyba liepos 1 d. Tačiau jei užsisakėte, pristatymas prasidės tik lapkričio 2 d. Bendrovė tikisi, kad Jungtinės Valstijos bus didžiausia atskira G90 rinka dideliu atstumu. Toliau turėtų būti JK, Vokietija, Pietų Korėja, Kinija, Japonija ir Kanada.