BMW Kinijoje išgyvena sunkią situaciją, kur paklausa sulėtėjo. Be to, apie 1,5 mln. transporto priemonių nukentėjo dėl galimai sugedusios integruotos stabdžių sistemos, kurią tiekia „Continental“. Tai apima 320 000 transporto priemonių, kurios dar nebuvo pristatytos klientams. Šios nenumatytos problemos dabar sustabdė gamybą didžiausioje bendrovės gamykloje Europoje.
Pietų Bavarijoje esanti Dingolfingo vieta šiuo metu yra pertrauka. Jis nustojo gaminti automobilius ketvirtadienio popietę (rugsėjo 12 d.) ir atnaujins veiklą tik antradienio rytą (rugsėjo 17 d.). Susisiekė verslo laikraštis AutomobilewocheBMW atstovas patvirtino, kad gamybos pauzę sukėlė dvi problemos, kurias minėjome anksčiau.
2023 m. BMW pagamino 291 907 automobilius Dingolfingo gamykloje ir tapo ketvirta produktyviausia gamykla po Dadongo (Kinija), Spartanburgo (Jungtinės Amerikos Valstijos) ir Tiexi (Kinija). Čia kartu su įprastais 5 serijos modeliais gaminami naujieji M5 sedanas ir M5 Touring. Be to, ten gaminami ir 4 serijos bei M4 modeliai. Flagmanas 7 serija ir visiškai elektrinis iX surenkami toje pačioje Vokietijoje, kaip ir 8 serija. Praėjusiais metais nuo surinkimo linijos nuriedėjo paskutinis 6 serijos „Gran Turismo“. Nesitikima, kad 8er serija išliks daug ilgiau, tačiau dar nieko nėra oficialaus.
Dingolfingo vietoje dirba apie 18 500 žmonių ir apie 900 mokinių. Tačiau laikinas gamybos sustabdymas paliečia tik 12 000 darbuotojų. 2023 metais Vokietijos gamykla atšventė pusę amžiaus automobilių gamybos, per kurią buvo surinkta daugiau nei 12 mln. Žemutinėje Bavarijoje ne tik gaminami automobiliai, bet ir gaminami elektros varikliai, iki šiol jų pagaminta apie 1,5 mln. Be to, čia gaminami ir „Rolls-Royce“ automobilių kėbulai.
Jei jums įdomu, kuris automobilis ant surinkimo linijos pateko pirmasis, 1973 m. rugsėjo 27 d. tai buvo Iberijos raudonos spalvos 5 serijos karbiuratorius (520, E12). Beveik du trečdaliai visų Dingolfinge pagamintų transporto priemonių buvo 5er modeliai.
Šaltinis: Automobilwoche (būtina prenumerata)