Britų automobilių korporacija (BMC) 1959 m. rugpjūčio mėn. pristatė originalųjį Mark I MINI. Po 65 metų BMW grupė švenčia šį svarbų etapą. Verta paminėti, kad atskiras bendravardis prekės ženklas buvo įkurtas tik po dešimtmečio, 1969 m. Praėjus ketvirčiui amžiaus po to, BMW perdavė MINI į savo įmonės skėtį, 1994 m. įsigijusi Rover grupę.
Pirmasis modernus MINI rinkoje pasirodė po šešerių metų. Taip pat 2000 m. nuo surinkimo linijos nuriedėjo galutiniai klasikinio modelio agregatai ir baigėsi nepaprastai sėkmingas produktas. Manoma, kad nuo 1959 m. iki 2000 m. buvo surinkta daugiau nei 5,3 milijono originalių automobilių pavyzdžių. MINI labai pasikeitė nuo tada, kai BMW išrado prekės ženklą prieš beveik 25 metus.
Per pastaruosius kelis mėnesius britų prekės ženklas atnaujino beveik visą savo asortimentą. Ji taip pat pridėjo naują narį – Aceman subkompaktišką krosoverį. Šį rudenį John Cooper Works karštieji liukai bus padengti benzinu ir elektra. Iki metų pabaigos Aceman taip pat bus gydomas visiškai riebiu JCW. Deja, mechaninė pavarų dėžė neveikia ir nebegrįžta.
Ko dar turėtume tikėtis iš MINI ateinančiais metais? Nauji kabrioletai su vidaus degimo varikliais ir elektrinėmis jėgos pavaromis. Tačiau ICE ruošiasi pasitraukti, nes BMW grupės prekės ženklas pažadėjo, kad maždaug 2030 m. bus visiškai elektrinis. Maždaug tuo pačiu metu „Rolls-Royce“ pagamins savo paskutinius V12 automobilius. Pagrindinis BMW prekės ženklas ir toliau gamins dujinius automobilius kitą dešimtmetį ir galbūt net po 2040 m.
Taip pat yra keletas korporatyvinių pokyčių pačioje įmonės viršūnėje. Anksčiau šį mėnesį Stefanie Wurst pasitraukė iš MINI vadovės pareigų po maždaug dvejų metų darbo. Ateityje įmonei vadovaus Stefanas Richmannas.
Šaltinis: BMW