Automobilių gamintojai daugiausiai uždirba parduodami automobilius, tačiau yra ir kitų pajamų šaltinių. Vienas iš pelningiausių būdų padidinti pelną yra dalių pardavimas kitoms įmonėms. Degimo varikliai paprastai yra sudėtingiausios techninės įrangos dalys, todėl ten reikia uždirbti rimtų pinigų. BMW tai žino geriau nei dauguma kitų automobilių gamintojų.
Miunchene esanti markė leidžia „Land Rover“ naudoti savo V8 variklis „Defender“., Range Rover Sport ir Range Rover. Visi žinome, kad Toyota Supra yra su keturių ir šešių cilindrų varikliais iš Bavarijos, nes kupė yra labai susijęs su Z4. Benzino ir dyzelino eilės šešių variklių taip pat galima rasti „Ineos Grenadier“ ir jo „Quartermaster“ pikape. Tikimasi, kad šie du tvirti modeliai gaus BMW V8 širdį.
Praėjusį savaitgalį „Goodwood“ greičio festivalyje „Ineos“ pristatė V8 prototipą Grenadieris. Nors visureigis turėjo 6,2 litro variklį iš „General Motors“, Automotive News Europe ataskaitas, kurios pasikeistų tolesniam gamybos modeliui. Jei užsidegs žalia šviesa, didelio našumo visureigis greičiausiai gaus dviejų turbinų 4,4 litro V8.
Variklio tapatybė kol kas nežinoma. Dar reikia išsiaiškinti, ar tai vis dar naudojamas senasis N63/S63, ar naujas švelnus hibridas S68. Tuo tarpu visur tinkantys pikapai ir visureigiai galimi tik su mažesniais 3,0 l B57 ir B58 varikliais. Jei planuojama V8, ANE mano, kad dėl to šios transporto priemonės būtų geidžiamesnės Jungtinėse Valstijose. Paklausa taip pat gali padidėti Artimųjų Rytų regione.
Įdomu tai, kad Magna Steyr sumanė po Goodwood demonstruoto prototipo gaubtu įkišti aštuonių cilindrų GM variklį. Du „Ineos“ modelius sukūrė „Ineos“ kartu su „Magna Steyr“, kuri Grace, Austrijoje, gamina BMW Z4. Jis taip pat iki šiol gamino 5 serijos G30, taip pat X3 E83 nuo 2003 iki 2010 m.
Šaltinis: „Ineos Automotive“, Automotive News Europe