Po mūsų pirminių pranešimų apie X4 pasitraukimą, BMW patvirtino, kad krosoveris-kupė žuvo. Bet kada tiksliai „G02“ nuvažiuos į patarlių saulėlydį? Dabar turime terminą: 2025 m. vidurys. WardsAuto sužinojo, kad vidutinis „Sports Activity Coupe“ (SAC) serijos vaikas bus pašalintas po mažiau nei metų.
Kai gamyba baigsis Spartanburgo gamykloje Pietų Karolinoje, BMW tiesioginio pakeitimo neturės. Trečiosios kartos X4 su vidaus degimo varikliais neplanuojama. Tačiau manome, kad Neue Klasse platformoje bus visiškai elektrinis iX4. Kol kas neaišku, kur bus surinktas elektromobilis. Kol kas žinome, kad iX3 krosoveris bus gaminamas Debrecene nuo 2025 m., o i3 sedanas bus gaminamas Miunchene nuo 2026 m.
BMW paskelbė apie planus iki dešimtmečio pabaigos Spartanburge surinkti mažiausiai šešis elektromobilius. Nieko nuostabai, tikimasi, kad visi jie bus visureigiai. Tačiau nesame tikri, kad jie visi bus paremti Neue Klasse skirta elektromobilių architektūra. Gerai žinome, kad naujos kartos X5, X6 ir X7 turės nulinės emisijos išvestinius produktus toje pačioje CLAR platformoje. Logika mums sako, kad jie bus parduodami atitinkamai kaip iX5, iX6 ir iX7.
Tuo tarpu X4 pašalinimas iš serijos įvyks šiek tiek anksčiau nei tikėtasi. Ataskaitose teigiama, kad gamyba baigsis 2025 m. lapkritį, tačiau panašu, kad ji pajudėta keliais mėnesiais į priekį. Nors ankstesniame straipsnyje sakiau, kad modelis nebus praleistas, praėjusiais metais buvo parduota apie 50 000 X4. Tai solidus skaičius senstančiam nišinio segmento gaminiui.
Jei gandai apie iX4 yra teisingi, tai kol kas tik atsisveikink su X4. Tikėtina, kad elektrinis krosoveris-kupė, jei jis tikrai bus kuriamas, rinkoje pasirodys anksčiau nei 2027 m. Iš pradinės Neue Klasse transporto priemonių asortimento taip pat galėjome pamatyti i3 Touring, skirtą universalų mėgėjams.
Šaltinis: WardsAuto