Kartais neatsilikimas nuo naujausios BMW dizaino kalbos gali būti šiek tiek amerikietiškas kalnelis. Kadangi tiek daug bendrovės transporto priemonių geriausiu atveju apibūdinama kaip poliarizuojanti, pravartu atsigręžti į aukščiausius ir žemiausius taškus, kad pažvelgtumėte į situaciją. O kai žiūrite į geriausiai ir prasčiausiai atrodančius BMW, manome, kad yra du aiškūs pasirinkimai.
Geriausiai atrodantis BMW: BMW Z8
Nors BMW Z8 yra stipriai paveiktas originalaus gražaus BMW 507 Roadster, BMW Z8 yra kaip tik tinkamas modernios aerodinamikos ir retro stiliaus derinys. Dizainas, sukurtas Henriko Fiskerio (kuris turi įprotį kurti gražias transporto priemones, kurios panašios viena į kitą), buvo tik dar vėsesnis dėl aliuminio konstrukcijos, kuri išlaikė mažą svorį ir didelį susijaudinimą. Švari išvaizda, be ženkliukų, 4,9 litro S62 V8 variklis ir šešių greičių mechaninė pavara, pakelta iš E39 M5, ir išskirtinai neperkrautas interjero dizainas leidžia jais važiuoti taip pat maloniai, kaip atrodo.
Taip pat yra „Alpina Z8“, kuris atsisakė mechaninės pavarų dėžės ir pakeitė pažįstamą penkių greičių „Steptronic“ automatą. Sukimo momentas padidėjo, o didžiausios arklio galios sumažėjo, o „Alpina“ vartojo automobilį, siekdama suteikti prabangesnio vairavimo. „Alpina Roadster V8“ pramintas automobilis buvo papuoštas unikalia oda, matuokliais, 20 colių ratais ir kt. Buvo pagaminti 555 Alpina Roadster V8 pavyzdžiai, todėl jie yra daug retesni nei įprasti BMW Z8 rodsteriai.
Prasčiausiai atrodantis BMW: E46 kompaktiškas
Paprastai šiai kategorijai rinkausi žiaurų BMW XM, bet manau, kad šiuo metu jau šiek tiek pasistengėme. Be to, čia yra toks pat groteskiškas žinovo pasirinkimas: pozityviai baisus kompaktiškas E46. Nors bendros E46 proporcijos yra durelėse ir ketvirtosiose plokštėse, priekinių ir galinių žibintų dizainas būdingas tik apgailėtinam dviejų durų modeliui. E36 kompaktiškas buvo toli gražu ne gražus, tačiau jis vis tiek turėjo vientisą dizainą ir iš pirmo žvilgsnio beveik nesiskiria nuo sedano ir kupė modelių. Deja, vertinant E46 kompaktišką, tokios painiavos galimybės nėra.
Deja (laimei?) E46 kompaktinis modelis niekada nepateko į Valstijas, nes E36 kompaktinis modelis nepateikė pakankamai įspūdingų pardavimo rodiklių. E46 kompaktinis buvo paskutinis iš dviejų 3er kompaktinių kartų. Padoriai atrodantis 1 serijos liukas užėmė savo vietą BMW asortimente, kuriam, deja, taip pat nepavyko patekti į valstiją.
Na, pasirodo, geriausiai ir prasčiausiai atrodantys BMW buvo pagaminti per kelerius metus vienas nuo kito ir netgi buvo gaminami vienu metu. Kas būtų atspėjęs? Žinoma, šioje epochoje buvo ir kitų prieštaringų dizainų, kurių dauguma kaltinamas vizionierius ar idiotas Chrisas Bangle'as. Pastebėsite, kad maždaug tuo metu buvo pradėti gaminti gražūs automobiliai, tokie kaip E46 M3, ir tokios tragedijos kaip E65 7 serija. Galbūt BMW dizainas visada buvo šiek tiek poliarizuojantis.