Kadaise BMW gamino tik galiniais ratais varomas transporto priemones. Nors tie laikai jau toli už mūsų, vis dar galite rasti daug – daugumą, net – BMW modelių su galinių ratų pavara. Pasaulyje, kuriame vis labiau priklausoma nuo visų ratų pavaros, siekiant kompensuoti didėjantį transporto priemonių svorį ir arklio galių skaičių, daugelis vairuotojų vis dar teikia pirmenybę galinių ratų pavarai dėl sumažėjusio sudėtingumo ir dinamiškesnio pojūčio. Štai kiekvienas galiniais ratais varomas BMW, vis dar gaminamas 2024 m.
BMW 2 serijos kupė ir M2
Kad išvengtų riaušių visame pasaulyje, BMW vis dar turi pasiūlyti savo pradinio lygio našumo modelį – M2 – ir mažiausią, sportiškiausią kupė modelį su galiniais ratais. Tiek keturių cilindrų 230i, tiek šešių cilindrų M240i yra RWD konfigūracijos JAV. Abu vairuoti yra smagu, o 230i yra stebėtinai žaismingas dėl (palyginti) mažo svorio ir įspūdingo 255 arklio galių variklio. M2, žinoma, taip pat galima įsigyti su vadovu, todėl tai yra aiškus entuziastų pasirinkimas. Mūsų Europos draugams BMW siūlo galinių ratų pavarą, skirtą 218i, 220i ir 220d modeliams.
BMW 3 serijos sedanas ir M3
Nesipainiojate su tradicijomis, o BMW vis dar siūlo savo 3-ios serijos sedaną su galiniais ratais varomu sedanu, kaip ir tada, kai modelis debiutavo prieš 50 metų. Vis dar galima įsigyti visus JAV rinkoje parduodamus 3 serijos sedano variantus su galinių ratų pavara, įskaitant PHEV 330e ir į efektyvumą orientuotą M340i. Jei gyvenate Europoje, taip pat galite įsigyti 318i ir 320i su galinių ratų pavara. M3 taip pat vis dar galima įsigyti su galinių ratų pavara ir net su mechanine pavarų dėže.
BMW 4 serijos kupė, kabrioletas ir „Gran Coupe / M4 Coupe“.
Kadangi 4 serija iš esmės yra 3 serija su nupjautomis dvejomis durelėmis ir vertikaliai atsuktomis grotelėmis, ji taip pat vis tiek yra su galinių ratų pavara, jei norite. Visus tris variantus, įskaitant keturių durų „Gran Coupe“, galima užsisakyti su galinių ratų pavara. Tas pats pasakytina ir apie M4, nors kabrioleto modeliai yra visi xDrive. Vėlgi, jei gyvenate Europoje, turite šiek tiek daugiau pasirinkimų, pavyzdžiui, 420i ir 420d kupė, kabrioleto ir gran kupė.
BMW 5 serijos sedanas
JAV rinka mato tik žemiausio lygio 5 seriją RWD pavidalu – 530i. Jį varo pažįstamas 2,0 litrų keturių cilindrų variklis, išvystantis 255 arklio galias, ir, tiesą sakant, dėl didelio G60 5 serijos masės – beveik 400 svarų sunkesnis nei 330i, tai nebus pati įdomiausi važiavimas. BMW 550e Europoje siūlomas ir RWD variantas.
BMW 7 serijos sedanas
Vienintelė 7 serija su galinių ratų pavara JAV yra pradinio lygio 740i. Bet tai toli gražu ne baudų dėžė. Jis vis dar siūlo 375 arklio galių šešių eilių variklį ir gali įsibėgėti nuo nulio iki 60 mylių per valandą per 5,2 sekundės. Jis taip pat yra 3000 USD pigesnis nei „xDrive“ sedanas, kuris pasiūlys šiek tiek greitesnį pagreitį.
BMW 8 serijos kupė, kabrioletas ir „Gran Coupe“.
Kaip ir kitas flagmanas, 7 serija, 8 serija yra su galinių ratų pavara tik tada, kai pasirenkamas standartinis automobilis. Gaila, nes V8, varantis tik du galinius ratus, galėjo būti labai smagu. Tačiau tai techniškai įmanoma naudojant M8 M xDrive. Bet kuriuo atveju šešių galių 840i sveria šiek tiek mažiau nei 4000 svarų, todėl tai labiau RWD GT nei dreifuojanti raketa.
BMW X5
Vienintelis BMW visureigis, kurį vis dar galima įsigyti su galinių ratų pavara JAV, yra X5 sDrive40i. Po gaubtu jis turi 375 arklio galių variklį su turbokompresoriumi B58. 2 300 USD skirtumas tarp galinių ir visų varančiųjų ratų versijų MSRP yra puikus būdas sutaupyti pinigų, jei jums tikrai nereikia „xDrive“.
BMW Z4
Z4 yra tik galinių ratų pavara, o tai yra prasminga rodsteriui, kuris tikriausiai buvo sukurtas linksmai kaip pagrindinė direktyva. Tiek keturių, tiek šešių cilindrų variantai vairavimo pojūtį prilygsta pikantiška išvaizda, tačiau rankiniu būdu aprūpintas „Handschalter“ Z4 M40i yra labiausiai jaudinantis. Vokietija taip pat gauna pradinio lygio BMW Z4 sDrive20i.
BMW i4
Elektrinė ir galinių ratų pavara tikriausiai yra arčiau picos ir ledų nei sausainiai ir pienas, tačiau i4 yra su galiniais ratais eDrive35 ir eDrive40 modeliuose. Pigiausias i4, kurį galite nusipirkti – eDrive35 – sutaupo 10 000 USD, palyginti su pigiausiu „xDrive“ modeliu. Dėl sutaupymų gero automobilio dar didesnė vertė ir nors sukimo momento variklio galia yra mažesnė, palyginti su xDrive automobiliais, momentinis sukimo momentas ir beveik 300 arklio galių (arba i4 eDrive40 – 335) vis tiek yra daugiau nei pakankamai, kad būtų galima smagiai praleisti laiką.
BMW i5
JAV rinkos i5s yra su vienu galiniais ratais varomu modeliu: i5 eDrive40. Kaip ir i4 eDrive40, jame yra vienas variklis, kuris išvysto 335 arklio galias. Nors šiek tiek didesnis svoris trukdo jo judrumui, vis tiek yra daug linksmybių. Į sąrašą įtraukime europietišką BMW i5 eDrive40 Touring.
BMW i7
Netgi elektrinė 7 serija vis dar turi RWD konfigūraciją. Pradinio lygio transporto priemonės (jei galite pavadinti 105 000 USD kainuojančią pradinio lygio transporto priemonę) turi 449 arklio galias, o tai yra pakankamai, kad prabangus sedanas galėtų greitai judėti. Nors mes niekada nevadinsime limuzino mėtoma, RWD labai padeda padaryti šiek tiek sterilų vairavimo patirtį šiek tiek malonesnę.
BMW iX3 (G08)
Pirmasis elektrinis BMW X3 (G08) niekada nebuvo parduotas Amerikoje, o galinių ratų pavaros konfigūracija galėjo būti su tuo susijusi. Tačiau nepaisant kelių trūkumų, BMW iX3 buvo tinkamas elektrinis krosoveris, kuris rado namus daugelyje Europos garažų.