

Kilus visoms diskusijoms dėl naujojo M5 didžiulės galios ir svorio, nesunku praleisti kitas įdomias detales. G90 yra pirmasis M5, turintis galinių ratų vairavimą, ir tik antrasis M automobilis, turintis šią funkciją po XM. BMWBLOGAS pabendravo su M skyriaus inžinieriumi, kad išsiaiškintų, kodėl buvo pridėta ši techninė įranga.
Dirkas Häckeris paaiškino, kad integruotas aktyvus vairavimas atsirado dėl būtinybės po M5 dydžio šuolio. Anksčiau ženklinome automobilį kaip neoficialų M7, nes jis yra 5096 milimetrų (200,6 colio) ilgio, 1970 mm (77,6 colio) pločio ir 1510 mm (59,4 colio) aukščio. Dėl didžiulės 3006 mm (118,3 colio) ratų bazės sportinį sedaną sudėtingiau manevruoti ankštoje vietoje. Tai ypač aktualu atsižvelgiant į tai, kad M5 yra pirmasis, kurio vėžės yra platesnės, palyginti su įprastu 5 serijos sedanu.
Sukant galinius ratus iki 1,5 laipsnio, sumažėja apsisukimo ratas. 12,6 metro arba 41,3 pėdos posūkio apskritimas atitinka ankstesnės kartos M5, nepaisant didesnio naujojo automobilio ploto. Mums sakoma, kad jis taip pat yra stabilesnis ir patogesnis važiuojant dideliu greičiu. Kai greitis mažesnis nei 56 km/h, galiniai ratai sukasi priešinga kryptimi nei priekiniai.
Važiuojant didesniu greičiu, jie sukasi ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai ratai. Dirkas Häckeris taip pat mums pasakė, kad tai padės automobiliui jaustis panašiam kaip jo pirmtakas „F90“ valdymo ir judrumo požiūriu. Tai įdomus teiginys, atsižvelgiant į „G90“. 1045 svarais (474 kilogramais) sunkesnis jei lygintume JAV automobilius.
Keletas ne M modelių turi integruotą aktyvų vairavimą, kuris veikia iki 3,5 laipsnių kampu. BMW Mercedes turi sudėtingesnę sąranką, kuri galinius ratus pasukti net 10 laipsnių. Šią technologiją 1980-aisiais sukūrė japonų prekės ženklai. Trečiosios kartos „Honda Prelude“ šią savybę išgarsino, taip pat ir „Mitsubishi 3000 GT“. Kad nepamirštume, kad maždaug tuo pačiu metu 8 serijos E31 gavo „Aktive Hinterachs-Kinematik“ (AHK) sistemą, kuri buvo sukurta kartu su „Bosch“.
Tikimės artėjančio M5 Touring G99 turėti galinių ratų vairavimą ir iš dėžės.