Dabar, kai pasirodė ketvirtos kartos X3, ruošiamės atsisveikinti su X3 M su vidaus degimo varikliu. Kiek girdėjome, „F97“ netrukus bus pašalintas be tiesioginio pakeitimo. Pranešama, kad vietoj to BMW planuoja išleisti visiškai elektrinį X3 M ant Neue Klasse platformos. Prieš dujiniam modeliui išvažiuojant į patarlių saulėlydį, Manhartas atrakina daugiau galios.

Vokiečių imtuvas peržvelgė didelio našumo krosoverį, kad gautų išsamų atnaujinimo paketą. Remiantis patobulintu X3 M Competition, pikantiško liukso baržo šešių eilių variklis buvo sureguliuotas siekiant didesnės galios. Iš tiesų, 3,0 litrų malūnas su turbokompresoriumi dabar išvysto 641 AG ir didžiulį 800 Nm (590 lb-ft) sukimo momentą. Tai reikšmingas patobulinimas, palyginti su „S58“, kuris iš gamyklos tenkina „tik“ 503 AG ir 650 Nm (479 lb-ft).

Be to, kad variklis su dviguba turbina suteikia sveiką impulsą, Manhartas padarė kitų šio X3 M pakeitimų. Pavyzdžiui, yra pritaikyta nerūdijančio plieno išmetimo sistema su anglimi dengtais keturkampiais antgaliais. Šie 100 mm apdailininkai pasirinktinai gali būti su keramine danga. Antrinės rinkos specialistas atsikratė OEM ratų, kad atsirastų vietos savo 22 colių rinkiniui. Tie kelių stipinų lydiniai su sidabriniais akcentais yra apvynioti 255/35 ZR22 priekinėmis ir 295/30 ZR22 galinėmis padangomis.

Kitur Manhartas nerimavo dėl transporto priemonės išvaizdos, sumontuodamas subtilų aerodinaminį kėbulo komplektą. Skoningos išvaizdos paketą, pagamintą iš anglies pluošto, sudaro priekinis spoileris ir šoniniai sijonai. Galinėje dalyje yra difuzorius ir stogo spoileris X3 M varžybos agresyvesnė pozicija. Derintuvas yra žinomas dėl ryškių aukso akcentų, tačiau šiam modeliui buvo pritaikytos švelnesnės tamsiai mėlynos juostelės.

Piktesnę išvaizdą pabrėžia mažesnis važiavimo aukštis, nes naujosios H&R spyruoklės karštą visureigį priartino 30 milimetrų (1,1 colio) prie kelio, kad pagerintų valdymą. Įžengęs į vidų, Manhartas šen bei ten pabarstė anglies pluošto, kad pagerintų atmosferą.

Šaltinis: Manhartas