Jei šie automobiliai atrodo pažįstami, tai todėl, kad praeityje kalbėjome apie tuos pačius BMW M, modifikuotus Manharto. Dabar atėjo laikas pamatyti, kaip šie galingi galios skaičiai reiškia tikrąjį našumą. Žmonės pas Carwow surengė vokiečių derintojo M2 G87 ir M3 G81 senamadiškas drago lenktynes.

Tiek kupė, tiek universalas dalijasi visur esančiu S58 varikliu. Dviejų turbinų, 3,0 litrų šešių eilių variklis išvysto milžinišką 715 AG ir 850 Nm (627 lb-ft) Manhart's M2. „Baby M“ automobilis pranoksta ilgo stogo modelį, kuris tenkina „tik“ 650 AG ir 800 Nm (588 lb-ft). Tačiau „M3 Touring“ pranašumas yra tai, kad jis varomas visais ratais, todėl šią galią į kelią siunčia efektyviau. Kita vertus, super universalas yra apie 140 kilogramų (308 svarus) sunkesnis.

Neskaitant galios ir svorio rodiklių, nesunku pastebėti, kad xDrive pasaulis skiriasi. Manharto modifikuotas M3 Touring nusileidžia daug greičiau nei M2. Būtų buvę įdomu pamatyti drago lenktynes, kai universalas veikia galinių ratų pavara. Šis neatitikimas gali išgaruoti per porą metų. Esame tvirtai įsitikinę, kad BMW kuria visais ratais varomą M2, kuris bus pristatytas rinkoje jau 2026 m. Tikėtina, kad jis bus maždaug toks pat galingas kaip M3 Touring, atsižvelgiant į tai, kaip manoma, kad kitų metų galiniais ratais varomas M2 CS. turi 523 AG – atitinka G81.

Viso Manharto dvikova tarp M2 ir M3 Touring tęsėsi riedėjimo lenktynėmis, kur trauka nebebuvo lemiamas veiksnys. Lengvesnis ir galingesnis M2 atsirevanšavo – mūšius laimėjo neišmušdamas prakaito.

Paskutinė jųdviejų kova buvo susijusi su stabdžių bandymu nuo 100 mylių per valandą (160 km/h). Nepaisant to, kad automobilis buvo sunkesnis, „M3 Touring“ iš tikrųjų sustojo pirmasis. Žinoma, yra ir kitų svarbių veiksnių, pavyzdžiui, padangų ir stabdžių būklė.

Panašiai kaip M2 bus vertinamas Competition Sport, 2025 m. taip pat pamatysime M3 CS Touring. Panašu, kad BMW dar toli gražu nepadarė savo M automobilių lygio.

Šaltinis: carwow / YouTube