„BMW Group“ ketina iš esmės pakeisti savo pardavimo modelį, nuo 2024 m. spalio 1 d. pereidama prie tiesioginio MINI prekės ženklo pardavimo metodo. Italija, Lenkija ir Švedijakuris prasidėjo 2024 m. sausio 1 d. Naujasis pardavimo modelis, žinomas kaip agentūros modelis, vėliau išsiplės į kitas Europos rinkas ir galiausiai iki 2026 m. apims BMW prekės ženklą.
Didesnė pirkimo patirtis naudojant fizines ir skaitmenines parinktis
Pagal šį modelį BMW valdys visas automobilių atsargas, o paskirti mažmeninės prekybos partneriai veiks kaip tarpininkai, palengvinantys pardavimą, o ne klientų sutartiniais partneriais. Šiuo pakeitimu siekiama suteikti klientams kainų skaidrumą taikant vienodą kiekvieno MINI modelio kainodarą visoje šalyje ir pagerinti pirkimo patirtį siūlant tiek fizinio, tiek skaitmeninio pirkimo galimybes. Klientai galės sklandžiai perjungti šias parinktis, palaikydama integruotą IT sistemą, užtikrinančią sklandų perėjimą nuo internetinės veiklos prie prekybos atstovų.
BMW grupė pabrėžė šio modelio naudą visoms susijusioms šalims. Klientams ji siūlo aiškią ir nuoseklią kainodarą bei lankstesnį pirkimo procesą. Mažmeninės prekybos partneriams tai supaprastina planavimą ir leidžia sutelkti dėmesį į klientų konsultacijas ir priežiūrą, uždirbant fiksuotą komisinį mokestį už kiekvieną parduotą transporto priemonę.
BMW AG valdybos narys Jochenas Golleris pabrėžė, kad šis perėjimas yra pagrindinis įmonės pardavimų pertvarkos etapas. Naujuoju modeliu siekiama sustiprinti klientų pasitenkinimą ir bendrą prekės ženklo patirtį. Christian Ach, BMW grupės Vokietijos rinkos vadovas, taip pat pažymėjo, kad esama MINI atstovų organizacija išliks naujojo pardavimo metodo dalimi, užtikrindama tvirtą klientų palaikymą ir tęstinumą.
BMW teigimu, šio modelio diegimas pradinėse rinkose buvo gerai įvertintas, o tam, kad būtų užtikrintas sklandus perėjimas, buvo atlikta daug pasirengimo, įskaitant išsamius bandymus ir darbuotojų mokymus. Vokietijos BMW pardavėjų asociacija (VDB) taip pat buvo konstruktyvi partnerė kuriant naują sistemą, prisidedant prie idėjų ir ieškant visų neišspręstų problemų sprendimų.
BMW prekės ženklo įtraukimas iki 2026 m
Pirmasis etapas Italijoje, Lenkijoje ir Švedijoje jau leido klientams iš anksto užsisakyti naujus MINI modelius internetu, o tai žymi reikšmingą žingsnį į priekį skaitmeninant automobilių pirkimo procesą. Dėl šios svarbios pardavimo modelio plėtros nuo 2024 m. spalio 1 d. visos naujos MINI transporto priemonės ir jauni naudoti automobiliai bus parduodami tikruoju agentūros modeliu. BMW markės perėjimas planuojamas nuo 2026 m. Šiaurės Amerikos BMW anksčiau pareiškė, kad šis tiesioginio vartotojo požiūris nebus įgyvendintas Jungtinėse Valstijose.