BMW Group Classic pakvietė mus apžiūrėti kai kuriuos rečiausius jos brangakmenius, įskaitant kad Z3 rodsteris su V12 varikliu. Mums taip pat buvo leista susipažinti su riboto eksploatavimo modeliu, kuris buvo parduodamas tik Pietų Afrikoje. Šiek tiek daugiau nei 200 vienetų šios E23 7 serijos buvo pagaminta Rosslyn gamykloje. Tačiau šis yra dar retesnis, nes tai vienas iš 14 automobilių su mechanine pavarų dėže.

Tai, kas padarė jį tikrai ypatingą, buvo variklis. 745i SA dar žinomas kaip M745i buvo varomas M88/3, kuris buvo M1 rasto M88 evoliucija. Teisingai – BMW į savo pilno dydžio prabangų sedaną įdėjo superautomobilio variklį. Šis natūraliai įsiurbtas 3,5 litro eilinis šešių variklis išvysto 282 arklio galias ir 340 niutonmetrų (251 svarų pėdų) sukimo momentą. Iš tikrųjų jis buvo šiek tiek galingesnis nei vidutinio variklio superautomobilis.

Atskirai BMW pardavinėjo bendravardį 745i kitose Europos rinkose su turbokompresoriumi. Iš pradžių tai buvo 3,2 litro M102 agregatas nuo 1980 iki 1982 m., kol jis buvo pakeistas didesniu 3,4 litro, bet ne mažiau galingu 3,4 litro M106. Pastarasis buvo siūlomas, kol pirmosios kartos 7 serija buvo pašalinta 1986 m. Abu varikliai turėjo 248 AG, todėl jie buvo 34 AG mažesni nei neoficialus Pietų Afrikos M7. Tačiau priverstinė indukcija suteikė Europos modeliui 40 Nm (30 lb-ft) sukimo momento pranašumą esant 380 Nm (280 lb-ft).

Kalbant apie tai, kodėl Pietų Afrikos versija buvo kitokia, tai buvo susijusi su pakuotės apribojimais. Euro modelio turbokompresorius buvo sumontuotas dešinėje variklio skyriaus pusėje. Automobilio, kurio vairas dešinėje pusėje, vairo kolonėlė būtų susidūrusi su turbina. BMW inžinieriai iš Plant Rosslyn sugalvojo sprendimą sumontuodami atmosferinį variklį. Tas M88/3 taip pat buvo įdiegtas seksualiame M635 CSi ir originaliame M5 (E28).

745i SA buvo daugiau nei jo specialus variklis, nes jis taip pat gavo stabdžius iš M635 CSi. Be to, jis turėjo platesnius nei europietiško modelio ratus, šiek tiek platesnį kėbulą ir net M logotipą ant inksto grotelių. BMW niekada nesukūrė tikro M7, bet galima sakyti, kad šis priartėjo.