Kad ir kaip mėgavausi savo laiku su BMW i5 M60 xDrive Touring – greičiausiu universalu, kokiu kada nors esu važiavęs, negalėjau atsikratyti kelių kankinančių minčių. Jo tiesios linijos, puikios posūkių savybės, atsižvelgiant į jo svorį, ir išorinis dizainas yra jo naudai, tačiau jis toli gražu nėra tobulas. Kai kurie neįprasti interjero dizaino pasirinkimai sumažina jo patrauklumą, kaip ir akumuliatorius, kurio veikimo nuotolis nepakanka tokiai galingai ir ištroškusiai transporto priemonei, o tai sugadina didžiąją jos žavesio dalį.
Komfortas ir važiavimo kokybė
Tai toks automobilis, kuris net ir sportiško M Sport modelio pavidalu su standesne pakaba ir 20 colių ratais, kaip mano testeris, grakščiai vežioja jus visiškoje ramybėje. Jis tikrai nepaprastai patogus dėl prisitaikančių amortizatorių ir standartinės savaime išsilyginančios galinės pneumatinės pakabos. Kai pirmą kartą pamačiau šį labai gerai įrengtą preso automobilį su 20 colių ratais, maniau, kad važiavimas nukentės, tačiau per ilgesnį savaitgalį, kurį praleidau su automobiliu, paaiškėjo, kad aš visiškai klystu.
Gerai
- Nuostabus tiesios linijos veikimas
- Prisitaikantys amortizatoriai ir savaime išsilyginanti galinė pneumatinė pakaba
- i5 universalas slepia papildomą modelio aukštį
Blogai
- Keletas pigaus jausmo plastikų salone
- Mažas akumuliatoriaus blokas, sunaudojantis daug energijos
- Didelė kaina – beveik 130 000 € už testerį su pasirinkimais
Veikimas ir valdymas
Įstatykite pakabą į tvirtą padėtį ir akimirksniu pajusite, kaip visas automobilis įsitempia. Dėl 48 voltų elektros sistemos BMW galėjo aprūpinti šią transporto priemonę aktyviomis stabilizavimo svirtimis, dėl kurių kėbulo riedėjimas tapo praeitimi. Išmeskite šį automobilį į posūkį dideliu greičiu ir nesant kėbulo virtimo pasijusite taip, lyg lenktumėte fizikos dėsnius. Tai labai neįprastas pojūtis, kai nėra pasvirimo per kampus. Kai kurie vairuotojai, tarp jų ir aš, renkasi šiek tiek daugiau kėbulo judesių, tačiau visiškas jo trūkumas šiam futuristiniam elektromobiliui atrodė labiau tinkamas nei kitose transporto priemonėse. Vienas, kuris ateina į galvą, yra BMW X6 M60i kad važiavau šiek tiek atgal, kur būtų buvę sveikintinas kūno pasislinkimas ir būtų padėjęs mano pasitikėjimas greitai įveikti posūkius.
Uždėję grindis ant kampinio išėjimo, išlaisvinate 600 arklio galių ir 604 svarų pėdų sukimo momentą ir esate akimirksniu pritvirtinti prie savo sėdynės. Akceleracija negailestinga, o patraukus ant vairo sumontuotą Boost mentelę, 10 sekundžių atrakinama dar daugiau oomph, lydima agresyvesnio pagreičio garso, ypač sportiniu režimu. Teigiamas 3,7 sekundės 0–60 mylių per valandą greitis nedaro teisingumo automobiliui.
„BMW i5 M60 xDrive Touring“ jaučiasi greičiau, net nenaudojant žiaurios paleidimo valdymo funkcijos, kuri taip pat vibruoja ratus, kad padidintų jaudulį. Man tai atrodė kaip automobilis nuo 3,5 sekundės iki šešiasdešimties, turintis pakankamai smūgio, kad jūsų draugai bijotų elektromobilių. Po kelių sunkių paleidimų vienas iš žmonių, su kuriais pasivažinėjau i5 M60 universalu, paprašė manęs atsikvėpti, kad galėtų vėl suvaldyti širdies ritmą.
Išorės ir interjero dizainas bei estetika
Kai tik eidavau į automobilį ar iš jo, visada žvilgtelėdavau į jį ir galvodavau, kad tai žiūri. Nesu didžiausias G60 sedano gerbėjas, bet G61 universalas slepia papildomą naujojo modelio aukštį ir yra elegantiškesnis iš dviejų. Mano testeris buvo baigtas BMW Individual Deep Frozen Grey spalva, kuri, mano nuomone, atrodė fantastiškai ir dar labiau padėjo i5 Touring atrodyti žemesniam ir kompaktiškesniam.
Tai buvo mano antras kartas naujoje 5 serijoje po to Vairavau 520d prieš kelis mėnesius, ir man labiau patinka šio i5 sportiškesnis skonis su M Sport vairu ir tamsiu apdangalu. Daiktai, kurie man nepatiko, yra tokie patys kaip sedane: kai kurie plastikai, esantys žemiau salono, atrodo pigūs, kaip ir indikatorius bei valytuvų kotai. Taip pat negaliu suprasti, kodėl BMW pašalino tinklus ar kišenes priekinių sėdynių nugarose, o aš patikrinau konfigūratorių – neatrodo, kad jų būtų galima gauti bet kurioje versijoje. Ar tai kaštų mažinimo priemonė?
Galinės sėdynės ir bagažinės erdvė
Atsižvelgiant į tai, kad naujoji 5 serija turi ilgiausią važiuoklės bazę vardinės lentelės istorijoje, beveik prilygstanti prieš dvi kartas buvusiai 7 serijai, galinės kelio dalies erdvės galėjo būti daugiau. Įvertinau, kad galinė sėdynė yra pakankamai aukšta, todėl grindys nespaudžia kelių aukštyn, kaip daugelyje kitų elektromobilių, pastatytų ant degimo automobilių platformų.
Bagažinė buvo tiesiog gerai. Jis yra pakankamai erdvus – šiek tiek daugiau nei 20 kubinių pėdų, su plačia anga ir galinėmis sėdynėmis, kurios sulankstomos plokščiai, tačiau jis nėra toks didelis, kaip galėtumėte pamanyti pažvelgus į automobilio galinę dalį. Nuleidus galines sėdynes, apkrovos tūris padidėja iki 60 kubinių pėdų, dar mažiau nei X3, kuris siūlo iki 62,7 kubinių pėdų. Mažesnę talpą gali paaiškinti tai, kad bagažinėje beveik nėra pogrindinės saugyklos (net nėra vietos įkrovimo laidams).
Akumuliatoriaus ir diapazono problemos
Didžiausia „i5 Touring M60“ problema yra mažas akumuliatorius ir didelis energijos suvartojimas. Turėdamas visiškai įkrautą akumuliatorių, automobilis niekada nerodė didesnio nei 231 mylios atstumo, skaičiuojant pagal jo elektros suvartojimą nuo naujo, maždaug 2,6 mylios kilovatvalandei. Tai toli nuo BMW optimistinio WLTP įvertinimo – 3,4–3,1 mylios/kWh. Tuo metu, kai dirbau su automobiliu, mėgaudamasis jo veikimu, vidutinis greitis buvo mažesnis nei 2 mylios/kWh, o tai net nenuveiktų iki 170 mylių visiškai įkrautu automobiliu. Tai tiesiog nepriimtina automobilyje, kuris jaučiasi kaip pasiekęs didysis keliautojas, turintis tiek galios.
Ar turėčiau nusipirkti BMW i5 M60 Touring?
Šiam BMW i5 M60 Touring reikia didesnio akumuliatoriaus ir patobulinto derinimo, kad būtų geresnis efektyvumas. Jei BMW būtų suteikęs šiam automobiliui didesnį 105,2 kWh akumuliatorių iš iX, o ne 84 kWh pakuotę su 81,2 kWh, tai būtų buvę prasmingiau. „iX“ EPA įvertinimas yra 324 mylios, o i5 M60 sedanas nuvažiuoja tik 240 mylių.
Žinoma, didesnis akumuliatorius pridėtų papildomo svorio ir taip nemažam automobiliui, tačiau platforma gali atlaikyti didesnį svorį, kaip rodo naujasis M5. Man norėjau patikti „i5 M60 xDrive Touring“ ir daugeliu atžvilgių man patiko, tačiau dėl jo trūkumų jis nėra tikrai puikus. Kai mokate beveik 130 000 EUR (mano testeris kainuoja beveik 30 000 EUR), jis gali nepateisinti jūsų lūkesčių. Neseniai kapitališkai suremontuotas „Porsche Taycan Sport Turismo“ yra brangesnis ir ne toks praktiškas, tačiau yra geresnis elektrinis superuniversalas nei „i5“ ir turi didesnį atstumą net važiuojant žvaliai.
Išorinis apeliacinis skundas – 7.5
Interjero kokybė – 7,5
Vairavimo grįžtamasis ryšys – 7.5
Spektaklis – 8,5
Valdymas – 8
BMWness/Ultimate Driving Machine – 7.5
Kainos taškas – 7
7.6
BMW i5 M60 xDrive Touring stebina išskirtiniu veikimu, patogiu važiavimu ir patraukliu dizainu. Tačiau jam trūksta interjero kokybės, bagažinės talpos ir, svarbiausia, riboto akumuliatoriaus veikimo diapazono.